Tilla Oy (2564181-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle (Tilla Oy). Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme ovat kiinteät 4 euroa enintään 0,5kg:n maksikirjeistä sekä 7 euroa enintään 5kg:n paketeista. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 90 euroa, emme veloita toimituskuluja.

Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Posti toimittaa sinulle saapumisilmoituksen, jonka avulla tilauksesi on lunastettavissa lähimmästä postista. Toimitusaika on enimmillään 6 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Tuotteen palautus/vaihto-oikeus
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilla Oy ei maksa palautuskuluja, vaan asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Halutessassi vaihtaa tai palauttaa tilauksesi ota yhteyttä info@solheds.com palautusohjeiden saamiseksi.

Mahdollisen tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, tee tuotteesta välittömästi virheilmoitus info@solheds.com sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita virheilmoituksessasi virheen laatu ja liitä kuva mukaan sekä yksilöidyt tiedot tilauksesta. Samalla pyydämme ilmoittamaan, haluaisitko palauttaa tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Sipoo 4.1.2015